Tack för appen! Imponerad av allt ideellt arbete som läggs ner i detta. Bra jobbat alla inblandade!
Lansering av Android app!
Kollaps
X
-
-
-
-
Tack alla.
Kul att ni gillar appen, tanken är ju att vi gemensamt kommer att försöka få fram funktioner som kan vara användbara i appen, finns en del som redan ligger i listan, såsom sökfunktion och lite snabbare laddning i vissa vyer.
Kom gärna med förslag, kanske i denna tråd, pm till direkt till mig eller via den mailadress som är knuten till appen i Google Play. Jag kommer sen att samordna detta på något sätt.
Och givetvis, hittar ni felaktigheter eller problem med appen så hör av er.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tre nya medlemmar till dags datum med motivering om app. Kul!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Jag har en fråga till er som kör appen.
Tanken är ju att vi ska lägga till en sökfunktion i appen, nu är ju då frågan vad ni vill kunna söka på, dvs hur skulle ni vilja använda sökfunktion.
/MangeHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
59 devicer kör appen för tillfälletHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Kör som har igång i bakgrunden? Alltså inte har startat om telefonen sen programmet startades?
Om 59 aktivr använder det just nu låter det som att det är riktigt många!//EmilKommentar
-
Installerat menar jag.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
65 devicer har nu appen installerade och en ny version är nu släppt i marketHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
82 devicer har nu appen installeradHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Går det att få in en funktion som visar i appen att x- antal nya arter lagts in i artregistret?
Steg 1: Visa att x antal fler nu finns.
Steg 2: Lista de som tillkommit
steg 3: Erbjuda listan som länkar till arterna
Steg 4: Listan dessutm visar om det finns bild/text för den nya artenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar