Forumanvändare, problem?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Forumanvändare, problem?

Jag ser att vi idag har cirka 100 pers som under en längre tid legat i status att mailverfiering inväntas. Det är det steg där ni fått ett mail hem men inte klickat på länken i mailet.

Det kan ske av olika anledningar, exempelvis: Ni har glömt erat lösenord och begärt ett nytt. Då skickas det ett till er mailadress som ni kanske inte längre använder och kommer därför inte åt mailet med länken.

Eller

ni registrerade er med felaktig mailadress, felstavning eller annat.

Med detta inlägg vill jag bara nämna att ni får gärna kontakta

eller

Så hjälper vi er med era problem!

.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • endymion

Ursprungligen postat av DaRe
    Jag ser att vi idag har cirka 100 pers som under en längre tid legat i status att mailverfiering inväntas. Det är det steg där ni fått ett mail hem men inte klickat på länken i mailet.

Det kan ske av olika anledningar, exempelvis: Ni har glömt erat lösenord och begärt ett nytt. Då skickas det ett till er mailadress som ni kanske inte längre använder och kommer därför inte åt mailet med länken.

Eller

ni registrerade er med felaktig mailadress, felstavning eller annat.

Med detta inlägg vill jag bara nämna att ni får gärna kontakta

eller

Så hjälper vi er med era problem!

.
    Jag skulle gissa att en stor andel är spamanvändare. För så har det varit innan iaf.

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Nja jag har gått igenom all aoch det ser ut att vara alla möjliga och flera kända butiker finns med där och några som har NCS medlemsnummer och åtminstone 3st som har gjort flera inlägg tidigare. Jag har inte kollat om alla gjort inlägg.

Jag tänkte ta bort alla som har noll inlägg och haft noll aktivitet minst 1 år.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• endymion

Ursprungligen postat av DaRe
        Nja jag har gått igenom all aoch det ser ut att vara alla möjliga och flera kända butiker finns med där och några som har NCS medlemsnummer och åtminstone 3st som har gjort flera inlägg tidigare. Jag har inte kollat om alla gjort inlägg.

Jag tänkte ta bort alla som har noll inlägg och haft noll aktivitet minst 1 år.
        Jag har redan en rutin för det och det är att ta bort alla användare som inte varit inloggade på 700 dagar och inte skrivit några inlägg. Detta har jag gjort en gång i kvartalet.

Kommentar

• DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

super duper.

///David

Kommentar

• endymion

Dock så behåller jag användare med NCS-behörighet, även om de inte uppfyller kraven. Och det finns en särskild funktion för detta i forumsadmin.

Kommentar

Arbetssätt...