Ny ansvarig person för ciklid.org (Webmaster I brist på bättre ord)
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag kan ju förtydliga att jag inte hoppat av styrelsen utan kommer med stor sannolikhet byta post samt fokusera på ciklidstämman 2013.Kommentar
-
Någon har smort vissa kugghjul för att pumpa ozon i en sjö och jag lyckades på klarspråk kalla dom för jävla idioter...Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Jo det var nog tänkt så men jag har varit lite krasslig och sedan är det lite turbolent här just nu. Ena dagen är jag rådgivare till Presidenten och nästa är det skottpengar på mig om jag närmar mig en sjö eller flod.
Någon har smort vissa kugghjul för att pumpa ozon i en sjö och jag lyckades på klarspråk kalla dom för jävla idioter...
Varför pumpar man ozon i sjön?
//KajKommentar
-
-
-
Hur kommer det sig att du bor i Guatemala när du jobbar med IT?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Tackar och bugar för allt nytt välkomnande!Webmaster för Ciklid.org.
-
Skrattar det har jag frågat mig själv ganska ofta.
Men man skall ju någonstans bo! Jag har inte bott i Sverige sedan början på 80 talet. Men flyttat runt lite. Längsta tiden bode jag i costa Rica och det var där jag var mest aktiv innom IT. Nu blir det inte så mycket programerande. Jag är för gammal och hinner inte med de unga som är snabbare både i fingrar och huvud.
Just nu så blir det mest miljö (försök att restaurera en del sjöar och vattendrag) förnybar energi (biogas) samt mitt nya projekt hållbar fiskodling.Webmaster för Ciklid.org.
Kommentar