If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Läckert Jag kan rekomendera att du använder en två eller trestegsbock när du skall plantera växter Det gör jag när jag fixar med kuben
de scalarer som finns inne på AT är förmodligen "Scaltum" en hybrid mellan Altum och vanlig Zebrascalare. Såg dem på akvarielagret i bromma för nån månad sedan
Läckert Jag kan rekomendera att du använder en två eller trestegsbock när du skall plantera växter Det gör jag när jag fixar med kuben
de scalarer som finns inne på AT är förmodligen "Scaltum" en hybrid mellan Altum och vanlig Zebrascalare. Såg dem på akvarielagret i bromma för nån månad sedan
Om jag inte är helt ute och seglar är det väl VF Altum. Om de nu är VF vore det väl ganska märkligt om allihop är hybrider?
Just nu planterar jag växter med en håv!
Nej det ska inte vara några hybrider, VF Altum
Tyckte mina Altum såg lite slöa ut igår, ville inte käka bara "tjurar" bakom roten... Idag är det tvärt om, tetrorna få fly fältet och Artemian slukas snabbt!
Det tar lite tid innan de acklimatiserar sig. Två dagar får väl ses som ganska snabbt. Jag har för mig att mina diskus matvägrade 1-2 veckor innan de började ta lite frysfoder. Nu är väl diskus lite extrema vad det gäller det, men ialla fall... Håll lite extra koll på avföring och så nu i början.
Kommentar