När man sitter och bläddrar igenom Helkarsbildtråden slås man av hur många fina kar det finns, men tyvärr är det svårt att få överblick och man får sitta och bläddra fram och tillbaka. Samtidigt har vi en avdelning som heter Medlemmarnas akvarium som jag tycker skulle kunna bli lite bättre och mer användbar (ja, jag inser att det finns en massa på önskelistan och att resurserna är begränsade). Det som stör mig mest med avdelningen Medlemmarnas akvarium är 1) pytteliten bild som inte säger mycket och 2) bara en bild är möjlig. Jag skulle vilja ha att man kunde lägga upp 4-5 bilder av samma format och storlek som man kan ha i forumet.
Helkarsbildtråden innehåller en mängd fantastiskt fina kar av olika typ, biotop och storlek och det är väldigt inspirerande att se dem. Det tror jag många tycker och det är synd att de inte är mer lätttillgängliga.
Ja, det var en tanke som blev ett förslag/önskemål från min sida.
//Kaj
Helkarsbildtråden innehåller en mängd fantastiskt fina kar av olika typ, biotop och storlek och det är väldigt inspirerande att se dem. Det tror jag många tycker och det är synd att de inte är mer lätttillgängliga.
Ja, det var en tanke som blev ett förslag/önskemål från min sida.
//Kaj
Kommentar