Helkarsbildtråden och medlemmarnas akvarier

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • June 2008
    • 1882

Helkarsbildtråden och medlemmarnas akvarier

När man sitter och bläddrar igenom Helkarsbildtråden slås man av hur många fina kar det finns, men tyvärr är det svårt att få överblick och man får sitta och bläddra fram och tillbaka. Samtidigt har vi en avdelning som heter Medlemmarnas akvarium som jag tycker skulle kunna bli lite bättre och mer användbar (ja, jag inser att det finns en massa på önskelistan och att resurserna är begränsade). Det som stör mig mest med avdelningen Medlemmarnas akvarium är 1) pytteliten bild som inte säger mycket och 2) bara en bild är möjlig. Jag skulle vilja ha att man kunde lägga upp 4-5 bilder av samma format och storlek som man kan ha i forumet.
    Helkarsbildtråden innehåller en mängd fantastiskt fina kar av olika typ, biotop och storlek och det är väldigt inspirerande att se dem. Det tror jag många tycker och det är synd att de inte är mer lätttillgängliga.
    Ja, det var en tanke som blev ett förslag/önskemål från min sida.

//Kaj
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

Du har helt rätt där Kaj!
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Japp jag har kämpat för att lyfta den i prio, men det finns annat som har legat före. Ett annat problem med denna funktion är att de ligger i skymundan, om någon uppdaterar ser man inte det någonstans vilket gör det hela smått meingslöst.

Vi har dock lagt upp en slumpmässigt bild på framsidan.

Jag ser fram emot kommande år efter vi gjort uppdateringen, jag tror vi kan se en hel del coola grejjor hända då.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...