Pilgiftsgrodor.
Kollaps
X
-
-
Ha ha ha! Gött att höra att du blir sugen igen.
Vet inte vad det var för några flugor du hade (förr var det mycket bananflugor som kunde flyga) men nu är det vinglösa eller krullade vingar så det blir inget flygande här. Sen gäller det att ha Hoppstjärtar, Bönbaggar, Vetebaggar & Ärtbladlöss mm.
På sommaren är jag alltid ute och plockar olika sorters bladlöss & springer med slaghåv och jagar ängsplankton.
Visst är det en Terribilis.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Helt galet vackra djurKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Var mer lukten från flugorna jag tröttnade på. Men och andra sidan hade jag minst 100 burkar i gång med flugor och ett tjugotal terrarier med grodor. Blir det pilgiftsgrodor igen blir det bara ett kar och flugor så det räcker en två veckor. Bladlöss var en klar favorit bland samtliga arter jag hade de ända bladlöss de
inte åt var löss från lönträd varför har jag ingen aning om.Kommentar
-
-
Var mer lukten från flugorna jag tröttnade på. Men och andra sidan hade jag minst 100 burkar i gång med flugor och ett tjugotal terrarier med grodor. Blir det pilgiftsgrodor igen blir det bara ett kar och flugor så det räcker en två veckor. Bladlöss var en klar favorit bland samtliga arter jag hade de ända bladlöss de
inte åt var löss från lönträd varför har jag ingen aning om.
Hoppstjärtar är ett mycket bättre foder så ska du bara ha en burk med grodor odlar du dom istället.
+ att dom luktar inget.Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar