If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De sex Satanoperca rhynchitis har ersatts av fyra fina Paraneetroplus argenteus , från Akvarielagret. Den största 15 cm och tre på 12-13 cm. Dettahar varite en drömfisk i åratal.
Lite taskiga bilder.
Aha du kunde inte hålla dig alltså, ja inte blir man lycklig av att stapla stålarna på hög det är då säkert
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Aha du kunde inte hålla dig alltså, ja inte blir man lycklig av att stapla stålarna på hög det är då säkert
Så sant, så sant, David. Men min ekonomi är så tajt, så pengastaplar ser jag bara på bild...Därför försöker jag hålla ett särskilt fiskkonto. Min guldgruva är ancistrus. Försäljning därifrån, och andra yngel går direkt tillbaka in i hobbyn. Förra året sålde jag bara ancistrus för runt 7000 kr.
Nu fick jag också en hygglig slant för mina satanoperca, så argentea-diamanterna belastade inte hushållskassan direkt
Kommentar