Bra jobbat boys ....
Äntligen
Kollaps
X
-
Äntligen
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenTaggar: Ingen -
-
Joakim Draktoft och Christian Alfredsson är värda hur mycket beröm som helst.
Dock ska alla veta att inget är säkrare ännu. Vi kör med befintlilg mjukvara och problem men alllt fungerar. Vi kommer ändå att jobba vidare på planen att uppgradera alla mjukvaror som kan minska risken för ett liknande försök igen. Det är dessutom ett behov vi redan innan detta problem beslutade om att göra på senaste styrelsemötet nu fick vi så att säga fingrarna ur.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Det trodde jag aldrig, att grabbarna på så kort tid skulle fixa så att vi nördar kunde fisksurfa igen. Efter styrelsemötet vi hade idag vid 16-tiden, såg det ju rätt mörkt ut med fisksurfandet. Ser fram mot de kommande uppgraderingarna så småningom
Tack å bock Joakim och Christian .
Undrar om inte dubben ska få en egen laptop snartMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ganska typiskt, tidningen (CB) saknar man aldrig, eftersom man aldrig egentligen vet varför eller vart den borde vara.
Men en sida på nätet...............(säger inge mera)Senast redigerad av tege; 18 August 2012, 23:36.Kommentar
-
-
-
Kommentar