Har sett att endel bilder försvunnit i olika projekttrådar
Sidan uppe igen efter hackerattack!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Aha, det är det som har hänt. Jag blev lite fundersam när jag var förbjuden att komma in på servern Jag funderade bra länge om jag hade gjort eller sagt något så jag blivit bannad, men kunde inte komma på nånting.
Har inte kollat i min bildtråd om det har försvunnit kort, men skall göra det nu tänkte jag.Kommentar
-
Vad skönt att det löste sig såpass snabbt och att det inte verkar som att nån större förstörelse inträffat. ok då blir det väl till att byta lösen dårå...Kommentar
-
Inga kort har försvunnit. Det var rätten att se dom som var borta.Kommentar
-
Kanske på sin plats att skicka ut ett mail med information om detta till samtliga forummedlemmar?Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Jag har inte samma lösenord till FB som jag har här, men jag har ett liknande. Så det är nu ändrat .......
vad som motiverar dem kan vara mycket: Förstörarlust, vilja att komma åt vissa saker ....eller helt enkelt bara för att de kan ...:/Kommentar
-
Ingen aniong om hur lösenorden lagras, Christian hittade kod som möjligen extraherar lösenorden, men om de sedan går att läsa är en annan fråga. Man kan aldrig vara säker dock. Detta är inget vi gör utan det är den lösning som finns i vBulletin och Joomla som vi använder.
Vi kommer som sagt uppgradera tills "senaste" versionerna av allt och därmed ökar säkerheten väsentligt.
Bra tips om mailet, borde tänkt på det. Albin, något för dig kanske i egenskap av webmaster??Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ingen aniong om hur lösenorden lagras, Christian hittade kod som möjligen extraherar lösenorden, men om de sedan går att läsa är en annan fråga. Man kan aldrig vara säker dock. Detta är inget vi gör utan det är den lösning som finns i vBulletin och Joomla som vi använder.
Vi kommer som sagt uppgradera tills "senaste" versionerna av allt och därmed ökar säkerheten väsentligt.
Bra tips om mailet, borde tänkt på det. Albin, något för dig kanske i egenskap av webmaster??Tjugofem år med ciklider.
Centralamerika 2006
-
Jag försöker dra iväg ett mail. Det blir nog oformaterat men det går iväg i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
4434 mail är på g. Hoppas texten duger, det gick aningen snabbt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Tjugofem år med ciklider.
Centralamerika 2006
Kommentar