Håll oss uppdaterade bara... Annars ...
Projekt 600 S.A
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Hahaha :-) problemet är bara att jag ej har tid att börja byta akvarie förns nästa helg. Kolmårdens djurpark samt träningsmatch i helgen sätter lite käppar i hjuletKommentar
-
-
De 4 rören till ramperna som ingick är varm vita... Det är ju inte så bra, vill ju ha snabb tillväxt och inte massa alger.
Någon som har bra tips på billiga 30w t8 rör? Vet att det skall finnas att köpa under 100-lappen någonstans...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har nu bestämt mig för att ha 3x20w LED lampor över karet, de finns på tradera och är på 6500 Kelvin. Om någon är intresserad av mina 150w mh drosslar eller lampa är det bara hojta till för pris :-)Kommentar
-
Kul att läsa när andra vill skapa kaos inredning, eftersom jag var med om att skapa "uttrycket" för ett antal år sedan
Vi är ju nästan grannar, så det kan vara extra kul att följa med på den här resan.Kommentar
-
-
Fast. Det är väl ganska vitt ändå? Eller tänker jag fel?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det är mellan blått och gult vad jag förstått. Har haft lampor förut som varit i samma Kelvin och de har varit vita..Kommentar
-
-
Grymt kap! Ska bli kul att följa!
Jag lägger en röst på kaosinredning, ös ner stenar rötter och lite löv bara! (;
Kan rekommendera vattenfärger till bakgrunden under lacken, billigt och funkar skitbra! Lätt att få till toningar mellan kulörer!Kommentar
-
Kommentar
-
Vilken lack rekommenderar du?Kommentar
Kommentar