Felmeddelande

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    • June 2008
    • 1875

Felmeddelande

Får detta 9 av 10 ggr jag försöker ladda upp en bild:
    vBulletin-meddelande
    Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades.

Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande.

//Kaj
  • tege
    Användare
    • February 2005
    • 2748

Jag får ibland häng då jag ska titta på bilder.
    Ett klick på bilden och allt blir grått men inget händer, klickar igen och då öppnar sig bilden men utan ram och NCS logga. Oftast verkar det vara stora nerskalade bilder som ställer till det. Oftast slutar det med omstart av webbläsare.

(Obs! ingen trådstöld. Kanske bra att ha alla fel på samma ställe, tänkte jag.)
    https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

Kommentar

• Ola Svensson
      • April 2002
      • 14633

Jag har inte fått det felmeddelandet men andra. Testa med annan webbläsare samt kolla att du har senaste versionen av din.
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem

• September 2009
        • 22826

Bra info kajjjan jag har aldrig problem och hade ingen aning om det hela. Kan du beskriva vilken webläsare operativsystem och info im bilderna. Fungerar en viss bild aldrig eller är det vissa bilder?...
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Kajjjan
          • June 2008
          • 1875

host, host, jodå så att eh..det var ju tydligen så här att två av bilderna var alldeles för stora för att ladda upp...någon måste ha hackat sig in på min dator och återställt dem i originalstorlek...

//Kaj

Kommentar

• DaRe
            NCS Medlem

• September 2009
            • 22826

Ok då var det problemet åtminstone känt. Vi har testat flera rekommenderade inställningar i vår server men det fungerar ändå inte. Kan vara så att det är en uppgradering av servern som krävs trots allt...
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...