If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har nu två.
Samsung galaxy S2.
HTC desire
Själv har jag Samsung galaxy samt två olika Sony Ericsson. X10 mini och ARC?
Jag har också Samsung galaxy tab 2 10.1
Någon som har någon annan plattform så är det intressant. Sony och Sony Ericsson är intressant då jag själv har begränsad tillgång till dessa.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Har nu två.
Samsung galaxy S2.
HTC desire
Själv har jag Samsung galaxy samt två olika Sony Ericsson. X10 mini och ARC?
Jag har också Samsung galaxy tab 2 10.1
Någon som har någon annan plattform så är det intressant. Sony och Sony Ericsson är intressant då jag själv har begränsad tillgång till dessa.
har beställt en sony xperia acro S men den har inte kommit ännu, och min kunskap är noll men jag lär mig gärna och hjälper till om jag kan när jag fått luren
har beställt en sony xperia acro S men den har inte kommit ännu, och min kunskap är noll men jag lär mig gärna och hjälper till om jag kan när jag fått luren
Hör av dig när den kommer så får vi se.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jag har en Sony ercissson Arc S som jag använder hela tiden, Inte uppdaterat till Android 4 ännu men tänk göra det, kan köra gamla android versionen ett tag till om det hjälper.
Kommentar