Stöd MFK mot Monster beverage corp. Dom tycker att ordet monster är deras och att "M" logan är för snarlik.
Stöd Monster Fish Keepers!!!
Kollaps
X
-
Stöd Monster Fish Keepers!!!
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Taggar: Ingen -
-
Jag stöder gärna MFK. Men här är de nog lite ute på cykeltur. Det första inlägget på deras sida tycker jag sammanfattar det väldigt bra. Citat:
This is ludicrous. The logos don't look anything alike, and they aren't selling beverages, they're operating web forums. Monster energy should be ashamed of themselves. You don't own the letter "M" or the word "monster."
Kunde de inte samarbeta i stället (förutsatt att monster-ölet är gott, alltså)?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Jag har redan skrivit på. Jag tror iden om samarbete föll när de fick kravbrev från monsterdryckfirman.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hupps! Det är alltså dryckesmonstren som är ute och cyklar, inte MFK!
Så som jag ser det torde dryckesfirman inte vinna en process mot MFK. Men det tråkiga är ju att de antagligen försöker resursskrämma fram en eftergift.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
-
Underskrivet och delat på FBKommentar
-
-
Kommentar
-
Det finns fler som tycker sig äga ordet monster.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Jag fattar inte hur någon kan påstå sig äga namnet-/ordet monster, det har väl funnits sedan människan klev upp på jorden :/Kommentar
-
Jag fattar inte hur någon kan påstå sig äga namnet-/ordet monster,mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag tänker inte skriva på, står dock inte på monsters sida heller.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar