Akvarieträsket hemma hos Ciklidtok.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Den här gynnaren fick jag hem idag, och min gamla hona blev störtkär i honom direkt
Påfågelciklid ( Astronotus ocellatus )Senast redigerad av Ciklidtok; 29 July 2012, 02:00.Kommentar
-
Kan jag förstå, gullig som fåKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nja, om han är så gullig vet jag väl inte men han är otroligt kraftig, en rejäl bit bred skalle och kraftiga jättesnygga fenor. Jag tyckte min andra hanne var stor, men den här är större
De som jag hämtade honom hos hade även halvvuxna Jack Dempsey-ciklider. Jag tog även ett par därifrån, jag tror åtminstone det är en hane och en hona jag tog med mig hem. Tänkte försöka få ett kort på dem för att få det bekräftat att det verkligen är hane/hona, men än är de rätt skygga och gömmer sig. Akvariumet de går i är rätt tätplanterat, med många och stora rötter och stenar, så de gömmer sig effektivtSenast redigerad av Ciklidtok; 29 July 2012, 12:41.Kommentar
-
Min gamla hona
Vuxen hane
Albino-hane
Jaguarciklid ( Parachromis managuensis ) Hanen
jack Dempsey ( Rocio octofasciata ) hanen
Channa aurantimaculataKommentar
Kommentar