If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tycker silket ser lite blekt ut. Du har inget ljusare kar, kanske blå bakgrund och lite färgat grus för att få den att skina upp?
Är du helt hundra på att det är en hane? Lite trist med kok:en i såna fall.
Zten: Jodå, det är en hanne, men han är ung. att han är lite blek beror på att han nyligen har flyttat till ett annat akvarium, ett större Han är inte kung i det akvariumet, inte än i varje fall. Snarare är han ganska låg....Men han är rätt tuff, så han kommer att få tillbaka färgen när han har blivit hemtam i stora karet, bland Vuxna jauarer och påfåglar bl.a
Jaguaren och påffen bråkar jämt blir så trött på dem, men det blir aldrig några skasdor på nån utav dem, så de får väl hållas
Flowerhornen är riktigt Blåmetallic när han är helt utfärgat, det är svårt att inte få syn på honom i karet
Den var redigt fin och den skulle platsa hemma hos mig utan vidare bedövning!
Har en svag misstanke om att det är Thai-silken du syftar på här :p De flesta funderar på om de skall komma in här en mörk natt och bara plocka med sig honom ....lycka till med det brukar jag säga då :p
Det var precis den där lystern och röda ögonen jag ville se på FH:n. Hoppas det blir en feting kok på honom.
Förstog nästan det, var därför jag plockade fram en äldre bild på honom, normalt ser han ut så där, men han är som sagt lite låg just nu, då han har flyttat in i 720 litern där både Jaggan, Påffen och Channan bor sedan tidigare
Han lovar bra med KOK'en Den har vuxit bra, bara på ett halvår
Zten: Jodå, det är en hanne, men han är ung. att han är lite blek beror på att han nyligen har flyttat till ett annat akvarium, ett större Han är inte kung i det akvariumet, inte än i varje fall. Snarare är han ganska låg....Men han är rätt tuff, så han kommer att få tillbaka färgen när han har blivit hemtam i stora karet, bland Vuxna jauarer och påfåglar bl.a
Sidobild. Så såg han ut inan flytten
En sån här skulle jag kunna tänka mig att ha som en petfish.
Var får man tag på såna, har nog aldrig sett en sån live.
Kommentar