Här kommer jag starta upp ett litet miniprojekt, inte något jätte avancerat, men kan ändå vara kul att förlja kanske.
Nämligen ett 120L kar som jag köpte på en loppis för 20kr Har test-tryckt det, och det läckte lite. Så nu har jag slängt på lite nu silicon och ska snart börja starta upp det, har nämligen en socolofi hona som tuggar nu Kommer stå inne i vårt sovrum
Det kommer bli:
*Led-belysning
*hörnfilter med 500L/h pump
*Seaviews bakgrund som jag har i det stora karet
*Julas blästersand
*Svart granit stenar, eller vanliga vattenslipade naturstenar(har inte bestämmt mig)
Så ska börja med det på allvar imorgon tänkte jag, och det ska väl stå klart o slutet av veckan tänkte jag. Har nästan allt hemma så.
Jag har: Bakgrund, plexiglas, stenar och sand hemma.
Kommer bilder nu i dagarna
Nämligen ett 120L kar som jag köpte på en loppis för 20kr Har test-tryckt det, och det läckte lite. Så nu har jag slängt på lite nu silicon och ska snart börja starta upp det, har nämligen en socolofi hona som tuggar nu Kommer stå inne i vårt sovrum
Det kommer bli:
*Led-belysning
*hörnfilter med 500L/h pump
*Seaviews bakgrund som jag har i det stora karet
*Julas blästersand
*Svart granit stenar, eller vanliga vattenslipade naturstenar(har inte bestämmt mig)
Så ska börja med det på allvar imorgon tänkte jag, och det ska väl stå klart o slutet av veckan tänkte jag. Har nästan allt hemma så.
Jag har: Bakgrund, plexiglas, stenar och sand hemma.
Kommer bilder nu i dagarna
Kommentar