köp och sälj
Kollaps
X
-
-
-
hur får man en fungerande länk i gamla köp och säljMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Det går inteKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Det går säkerligen att fixa med lite programmering, men det är det som är min grej. En ideel site bör ha minimalt underhåll. Köp och sälj saknar idag någon som älskar den och då hinns det inte med att uppdatera då det finns roligare och viktigare saker att göra.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
forumdelen suger fett tycker jag, det enda bra är att det är lätt att lägga bilder resten suger rejältMvh
Peter
-
Nja nu tar du i!
Vi kommer dock i samband med tätning av luckor göra uppgraderingar av mjukvaror och dessutom har vi hjälp av en duktig kille som ...
Ja, det håller vi på ett tagKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
nä funktionen är helt kass, måste vara separat från forumdelen annars är det ju helt värdelöst, man måste ju gå till forumets huvudsida för att söka på annonser och se om det varit några uppdateringar............Mvh
Peter
-
Nejdå det behöver du inte använd denna länk:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nejdå det behöver du inte använd denna länk:
http://www.ciklid.org/forum/search.p...new&include=64
ok var hittar jag den?Mvh
Peter
-
Här i tråden. Jag föreslog att vi lägger upp den i köp och sälj menyn och det kan vi nog göra, jag kan det inte dock.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har lagd in länken till forumet i annonsen där den är klickbar!
Så nu behöver man inte leta , klippa o klistra!
Du kan själv ändra i annonsen, eller så kan jag göra det bara du säger vad som ska stå i den!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
stort tack Wille nu såg jag ju hur man gör missade det tyvärr
till digMvh
Peter
-
Ja man blir aldrig fullärd!
Kommer nog o hälsar på dig 2 sept o dricker upp de nio ölen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar