Kanon fin Kajjan och den blir bara finare och finare ju större den blir
840 liter CA i Malmö
Kollaps
X
-
-
Enorma problem med att ladda upp bilder idag, men den här lyckades jag med efter många försök, men den har ni ju sett i CA-tråden nyligen:
Har några andra som jag ska försöka ladda upp, men jag får nästan bara det här meddelandet varje gång idag:
vBulletin-meddelande
Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades.
Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande.
//KajKommentar
-
-
Tror faktiskt att den lille killen har potential att bli ännu finare...
Jag får försöka fixa en hyfsad bild på honom också.
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Ser mycket bra ut kajjan, ser att du fått i en massa växter snyggt och det fungerar bra änn så länge.?CAKommentar
-
Härliga miljöbilder kajjjan !!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Den minste av mina två hannar av Parachromis motaguensis . Han har lite andra färgnyanser än den större hannen, lite mer rött i "mosaiken". Kan bli riktigt fin han också.
//KajKommentar
-
-
Den minste av mina två hannar av Parachromis motaguensis . Han har lite andra färgnyanser än den större hannen, lite mer rött i "mosaiken". Kan bli riktigt fin han också.
[ATTACH]38248[/ATTACH]
[ATTACH]38247[/ATTACH]
[ATTACH]38246[/ATTACH]
//KajKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar