byta pumpar mellan olika akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

    #16
    Klar förbättring, bra jobbat
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Gäst

      #17


      det va lite ballt att se hur malen bytte färg från mörkt brun till ljus pga av botten.
      blev lite orolig först när han bleknade så jag googlade och fick veta ett det va normalt.

      Kommentar

      • Erik Österlund
        Användare
        • January 2005
        • 3788

        #18
        Bra size på den Gibbin!

        Vill du ha mer kolsten så har jag som du kan få. Hör av dig via PM i så fall.

        Finns i Nacka...

        Kommentar

        • Gäst

          #19
          den är ca 35 cm så storleken är det inget fe på

          Kommentar

          • Gäst

            #20
            Efter en ganska så besvärlig resa till Erik i nacka så har jag nu lite mer kolsten i burken.
            Det va intressant och se alla hans burkar och fisk och hade gärna stanna längre och kika men då motorn på bilen skar på vägen och va tvungen att bärgas så skulle jag till bilmecken och betala bärgningen. Hade tänkt köpa mer fisk också men fanns inte riktigt utrymme för det i budgeten efter motorhaveriet.

            nu la jag bara i stenen och försökte inte skapa nått, får flytta runt lite tills jag känner mig nöjd.


            Tack Erik för stenarna, nu börjar det ta lite form.

            Kommentar

            • Erik Österlund
              Användare
              • January 2005
              • 3788

              #21
              Hoppas att det löser sig med bilen!

              Burken ser redan bättre ut nu när det blev lite mer sten i, jag hade ändå inte tänkt att använda stenen så det var bara kul att någon ville ha den

              Kommentar

              • Gäst

                #22
                Tänkte lägga ut bilen på blocket och hoppas på att få tillbaka kostnaden för bärgarn annars blir det skroten.

                Kommentar

                • Gäst

                  #23
                  Det är inte nån som råkar ha upphängning med sugproppar till fluval4 plus pump liggandes?

                  Kommentar

                  Arbetssätt...