Afrikanska Ciklider som hobby
Kollaps
X
-
-
Måste man vänta till de spottar, antar att de inte har gulesäcken så länge utan den försvinner väl efter en 5-7 dagar, eller? Är det någon fördel med att vänta tills de spottar?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fördel vet jag inte, men det är ju smidigare för mig om de gör jobbet själva. Har provat egg tumbler med olika resultat och det är säkert en bra metod, men det är som sagt smidigast om fisken gör jobbetKommentar
-
17 Copadichromis geertsi gome landade idag i baljan. Storleken var väldigt stor på ynglen, antar att en stor hona kan ge större yngel Men 17 yngel i först försöketKommentar
-
17 Copadichromis geertsi gome landade idag i baljan. Storleken var väldigt stor på ynglen, antar att en stor hona kan ge större yngel Men 17 yngel i först försöket
Grattis kul att du delar med dig av glädjen.
/JockeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
GrattisKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tackar killar. Javisst är det skoj. Tror nog att något har hänt, för förta gången på evigheter, har även L.Albus lekt och inte nog med det,,,,,,han lekte nog upp alla tre honorna
Även mitt C. trewavasea par lekte igår och idag ser jag att honan tuggar. Hon är rätt liten, så jag har inga större förhoppninga. Återkommer med resultat med tiden. Nu champions leagueKommentar
-
Grattis! Geertsiynglen är rätt stora och växer på i bra takt också.
Kul att firrarna är så lekvilliga nu. Men din neddragning lär det ju inte bli mycket av va?Kommentar
-
Skrev just det på annat ställe att min nerdragning;Avveckling ser allt mer frånvarande ut. Måste nog hitta en annan lösningKommentar
-
Hehe. Det är svårt att slita sig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Allt är till saluKommentar
-
Trist! Men så är det, ibland är intresset på topp och ibland rätt svagt.
Vad var det som avgjorde? För mycket jobb eller mest allmänt less?Kommentar
-
Sugen på att ta upp Golfen igen och kanske mera resande istället.Men framtiden vet vi så lite om, det återstår att se vad som sker.Kommentar
-
Så sjukt kul att detta var kvar, undra om jag har något mer kvar i ert forum. Å nej, jag har inte startat igen, var en ren slup att jag hamnade här.Kommentar
-
Det är fördelen med forum, att man kan hitta igen. Jag har också svackor i hobbyn, men en stor fördel är att mitt akvarierum är ganska semi-automatiskt. Det gör att vattenbyten osv inte tar så mycket tid när jag inte känner för det.👍 1Kommentar
Kommentar