Funderar lite på vad jag skulle kunna göra av min 936 liters... Men jag ska inte sno denna tråd, samt att jag vill se vad som händer och fötter med min Ornatum först
Afrikanska Ciklider som hobby
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Sno en tråd? Mer inlägg gör ju denna hobby ännu mer intressant, så fortsätt spinna på ett TanganyikakarKommentar
-
Min andra semester dag och regnet öser ner. Har ett litet 220 att göra iordning, så det kanske kan bli idag. Tror att invånarna skulle uppskatta det iaf. Fortsätter att mata er med lite mer bilder på dessa invånare som ligger i planeringen.Kommentar
-
Ser ut att vara en välväxt pseudotropheus hanne det där.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Här om dagen var en nybliven akvarist hos mig med ett par och frågade om jag kunde ta imot dessa fiskar. De passade inte in i deras nya uppsättning och hade fått med dom vid köp av ett akvarium. Jag tog imot fiskarna, men är lite tveksam på vilken art det är. Har tidigare sagt att jag inte är någon hejare på foto, så bilderna är kanske inte tipp topp. Någon som vågar sig på en gissning?Kommentar
-
-
Färgerna liknar Albus och Tramitichromis intermedius är väl något liknade Letrinops. Ja, jag har inte svaret, utan hoppas på att få det bekräftat här, vilken art det är.Kommentar
-
Fick inte youtube att funka, så jag klistrar in en länk istället. Nu kanske det är större chans att artbestämma denna ciklid. I slutet av filmen skymtar även honan förbi.
Kommentar
-
Kommentar
-
Händer saker hela tiden. Vet inte vad som är av intresse eller ej, men jag matar på med det mesta i tråden. Bifogar en bild på en som jag trodde var impotent Han har surrat med honorna i något år, men ingen hona har gått mer än typ 3 till 5 dagar. I förra veckan tömdes en hona som gått tiden ut. Så han var ingen dålig hane ändåKommentar
-
Hehe där ser man. Snyggbild osm jag lägger in i artregistret i alla fall!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar