Hon har Prinsessan av burundi , Aulonocara jacobfreibergi och Apelsinciklider
Hobbyodling i garaget
Kollaps
X
-
-
Hon har Prinsessan av burundi , Aulonocara jacobfreibergi och ApelsincikliderKommentar
-
Dåså kära vänner! Idag blev det ställningsbygge för 6st 222L. Har 5st så fattas bara ett till nu. Låter bilderna tala för sig självaKommentar
-
-
Kommentar
-
Snyggt jobbat. Hemma hos reportage hade varit kulKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ska ju driva allt med luft.. Tror ni denna pump räcker för ca 13st 240kar?
http://kpaquaria.123ehandel.se/produ...category_id=11Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sitter och funderar på luftpumpen om hur jag ska göra. Ska slingan i taket vara av 40mm rör? Och ska det vara som en sluten slinga eller ska jag proppa igen den i slutet?? Vad säger ni?Kommentar
-
-
jag använder en sådan här luftpump som jag hängt i taket, nästan helt knäpptyst och det bubblar förjäkla bra i mina 10 kar som är igång hittills: http://kpaquaria.123ehandel.se/produ...category_id=13 den är billig också, och man slipper byta membran och grejer i den då den är elektromagnetisk. kör på 20 mm plaströr i taket där jag bara drar luftslangar ifrån där det behövs. har ett system med ändplugg, då kan jag enkelt förlänga systemet efterhand karen letar sig ut i resten av rummet. kommer väl upp en tråd på mitt akvarierum så kan du få se bilder på hur jag gjort.Kommentar
-
Kan säga att detta projekt upphörde, tråkigt nog. Tid var nog största orsaken till nedläggningen. Men men, en odling ska det bli. Men när får vi se!
Förövrigt så blir det istället ett 375, två 220 och ett 150L inne till en början. Kommer uppdatera denna tråd med så mycket jag orkar! Ha det gött!Kommentar
-
Jaha där ser man. Nya planer nya mål då...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar