har du köpt nya kar? eller va ska du med ny ställning till ?
Hobbyodling i garaget
Kollaps
X
-
-
-
Nej inga nya kar än. Letar efter 2st 222L med måtten 110x45x45.
Har ju en träställning med 200 & 100 karen. Ska bygga vidare på den så det får plats för 6st 222L. Kan få tag på billigt virke & sen blir det mer enhetligt när allt är i trä. Tror det kommer bli najs. Så hela den väggen kommer nästan vara fullsatt. Kan kanske få plats med en 4st 50-90L kar på höjden på samma vägg sen är det fullt
Jo men visst stavnäs är det detKommentar
-
Efter en helg i Göteborg kommer jag hem med 6st akvarium och ett 20tal ciklider. 1x220 2x150 1x80 1x50 1x20 Med ett tiotal pumpar samt en massa kraftiga luftpumpar, nya och gamla doppvärmare, lysramper mm mm mm. Och allt kostade gratis Kollade igenom blocket igår eftermiddag/kväll och såg detta klipp. Så nu är jag nöjd. Därimot går det riktiga biffiga ciklider i ett 100L + ett 80L. Väldigt trång. Vet knappt inte heller vad det är för fiskar..
Så därför ska ni få hjälpa mig nu här kommer bilder..Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
5an vet jag är texasciklid. Och nu när ni säger det så känner jag igen att han sa att 3an är Tilapia mariae . Resten ingen aning. Olika bud ser jag..Kommentar
-
Välkommen hit Pontuss. Har läst din tråd med interesse, har iofs inga Malawisar själv, men dottern har presis startat upp ett kar med Malawi-/ Tanganyika
Bild 2 är en Amatitlania nigrofasciata (Zebraciklid) Hona. Bild 4 är en hane av samma art.Kommentar
-
-
Välkommen hit Pontuss. Har läst din tråd med interesse, har iofs inga Malawisar själv, men dottern har presis startat upp ett kar med Malawi-/ Tanganyika
Bild 2 är en Amatitlania nigrofasciata (Zebraciklid) Hona. Bild 4 är en hane av samma art.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar