Stiligt, när kommer första fiskarna?
Malawi 200L
Kollaps
X
-
-
Imorgon hoppas jag. Har ett aquael 500 filter som står igång, bara att flytta över o i med lite fisk.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Snyggt! Hur stor filtervolym kommer du ha totalt, är faktiskt i planerna att själv starta upp ett 200-250L MalawiKommentar
-
De blir bara ytterfiltret för tillfället, Ett Aquael UNIMAX 500. Filtermodulen är bara där för att dölja insug, utblås o värmare. Men man vet aldrig i framtidenHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Okej, räcker volymen till?. funderar på att skippa ytterfilter helt å köra ett filterfack i/bakom bakgrunden, hur stort rekommenderas till ett akvarium i denna storlek?Kommentar
-
Grrrr.... Allt klart för fiskar, vattenfyllt o filter inkopplat. Insåg då att jag missat att sätta dit min "vattenflyttare"(kommer inte på vad det heter) fick då ta ur hälften av vattnet och silikona fast sista btn-delen.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Så, nu har jag fått i fiskarna. Det blev Labidochromis careuleus och Pseudotropheus cyanorhabdos, 10 st av varje. Fick dessutom med en tuggande hona ser det ut som.
Blev inte riktigt bra med stenen och btn, men de ser i all fall bättre ut i verkligheten än på denna bildenHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Snyggt! Stenarna kommer nog att smälta in bättre efter ett tag när du fått lite alger i karet.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Precis min tanke oxå.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tror också att lite alger kan göra susen.
De är en golden hona som tuggar.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Kommentar
-
tack classe
men som vanligt e man ju aldrig nöjd, hittade nya stenar som åkte i, blev bättre enligt mig
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Riktigt stiligt! Skön mix av färger och fiskar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Kommentar