If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snyggt! Hur stor filtervolym kommer du ha totalt, är faktiskt i planerna att själv starta upp ett 200-250L Malawi
De blir bara ytterfiltret för tillfället, Ett Aquael UNIMAX 500. Filtermodulen är bara där för att dölja insug, utblås o värmare. Men man vet aldrig i framtiden
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
De blir bara ytterfiltret för tillfället, Ett Aquael UNIMAX 500. Filtermodulen är bara där för att dölja insug, utblås o värmare. Men man vet aldrig i framtiden
Okej, räcker volymen till?. funderar på att skippa ytterfilter helt å köra ett filterfack i/bakom bakgrunden, hur stort rekommenderas till ett akvarium i denna storlek?
Grrrr.... Allt klart för fiskar, vattenfyllt o filter inkopplat. Insåg då att jag missat att sätta dit min "vattenflyttare"(kommer inte på vad det heter) fick då ta ur hälften av vattnet och silikona fast sista btn-delen.
Så, nu har jag fått i fiskarna. Det blev Labidochromis careuleus och Pseudotropheus cyanorhabdos, 10 st av varje. Fick dessutom med en tuggande hona ser det ut som.
Blev inte riktigt bra med stenen och btn, men de ser i all fall bättre ut i verkligheten än på denna bilden
Kommentar