Carl-Axel Peterson, att bli medlem i NCS

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • B-Lunn
    Användare
    • April 2003
    • 47

    Carl-Axel Peterson, att bli medlem i NCS

    Jag har försökt maila Carl-Axel Peterson om lite frågor angående att bli medlem i NCS på den mailadressen som står inne på "bli medlem" här på ciklid.se men har ännu inte fått något svar. Jag har för ett tag sedan betalat in medlemsavgiften för 2003 via internet och jag skrev ett meddelande i inbetalningen där jag talade om namn och adress. Det vore kul att få någon sorts bekräftelse på att det har kommit fram riktigt. Och sedan undrar jag när man får sitt medlemskort så att man kan börja utnyttja rabbatter.

  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #2
    I regel så skickas medlemskort och även gamla Ciklidblad som utkommit tidigare under året ut i samband med att nästa nummer av Ciklidbladet kommer ut.
    Anledningen till detta är dels praktiska (skulle ta för mycket tid annars) och dels ekonomiska (det kostar 4-5 gånger så mycket att skicka ut enstaka Ciklidblad än vid den gruppsändning som sker vid ett nytt nummer).
    Undantag från detta görs när det är väldigt länge tills nästa nummer utkommer, trots att det utgör en hel del extraarbete och kostar NCS rätt mycket extra.
    Nästa nummer av Ciklidbladet utkommer i mitten av maj - exakt datum meddelas här på forumet.
    Calles mail har funkat dåligt på senaste tiden och han avgick ur styrelsen vid årsmötet nyligen, tyvärr är dock hans post vakant men han har lovat att ta hand om nästa tidningen också, men sedan måste någon annan ta över.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • B-Lunn
      Användare
      • April 2003
      • 47

      #3
      OK, då är allt som det ska, tack för ditt svar kjell.

      Kommentar

      Arbetssätt...