Beroende lite på var just denna steindachnerin kommer ifrån kan det vara lite högre pH också det finns även det i SA områden. 7,5 ska inte vara några problem i alla fall.
Jordätartråden 2012
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Det har du i princip direkt i kranen där Peter bor David Åtminstone är vattnet hårt, exakt var pH ligger kommer jag inte ihåg (och det kan iof ha förändrats sedan jag bodde i Kalmar).
/JockeKommentar
-
-
-
Superfina, Alf, har du sett dem här i stockholm eller uppsala?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nej inte sätt dem så men försöka beställa hem ett par.
Men går fortfarande och velar vad jag ska slänga ut ur karet först.Mvh
//AlfKommentar
-
NJae det är väl högt ph men ganska mjukt vatten vi har men med mycket kloraminer har jag väl för mig.
blev köp idag och skitiga rutor har jag iaf men fiskarna trivdes rätt hyffsat efter 20 i karet [ATTACH=CONFIG]42477[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42478[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42479[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42481[/ATTACH]
/JockeKommentar
Kommentar