If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ajaja, jag som saknar mina Geophagus-jordätare blir sugen igen nu när du tar upp frågan.
Låter som riktigt trevliga firrar, tänk bara på att gymnogeophagus vill ha kallare vatten och en rejäl kallperiod varje år till motsats till satanoperca och vanlig geo. Men det vet du säkerligen. Gymnogephagus balzani ska tåla normala perioxder året över av vad jag läst mig till.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Ajaja, jag som saknar mina Geophagus-jordätare blir sugen igen nu när du tar upp frågan.
Låter som riktigt trevliga firrar, tänk bara på att gymnogeophagus vill ha kallare vatten och en rejäl kallperiod varje år till motsats till satanoperca och vanlig geo. Men det vet du säkerligen. Gymnogephagus balzani ska tåla normala perioxder året över av vad jag läst mig till.
Jo jag är medveten om Gymnogephagus. Nu är inte de huvudspåret utan mer Geophagus sp orange head araguaia..eller någon annan vacker inom släktet. Såg en större grupp 8-10 "orange head tapajos" som var hur snygga som helst och som jag sedan dess varit intresserad av men inte funnit.
Senast redigerad av StefanL; 03 August 2012, 14:28.
Kommentar