Är det nån bugg för tillfället får inga mail längre när man får ett privat mess
Bugg? automail från forumet fungerar ej.
Kollaps
X
-
-
Ja det kan det vara, jag ser att du har det påslaget i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Nope, jag kollar med Joakim om han vet vad det kan vara?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Ja nåt lurt är det...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag redigerade titeln då jag insett att problemet är större än detta och att de som registrerar sig på forumet inte får verfieringsmailet heller. Vi har haft 125 personer som reggat sig utan att lyckas aktivera sitt konto.
vi jobbar i dubbetempo nu för att lösa det hela.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det är mailhanteringen som hängt sig men jag kommer inte ihåg hur man startar om den. Draktoft vet iaf hur man gör.Kommentar
-
Ingen panik, Joakim får ta tag idet, tror du "pending" mails kommer igång då? Dvs de som väntar på aktiveringsmail?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag redigerade titeln då jag insett att problemet är större än detta och att de som registrerar sig på forumet inte får verfieringsmailet heller. Vi har haft 125 personer som reggat sig utan att lyckas aktivera sitt konto.
vi jobbar i dubbetempo nu för att lösa det hela.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Nu bör det fungera igen.
Visade sig ha smugit in ett fel i en konfig-fil i samband med felsökning och lösning av ett annat tidigare problem med spam.
Totalt rörde det sig om 30 användare som registrerat sig under tiden problem har funnits. Detaljer med åtgärder för nyregistrerade kommer i separat tråd för admins.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Toppen Joakim!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nåt bra. Jag har inte fått spam på över en vecka. Tidigare kom det 20-30 st per dag.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
hehe, jag det har minskat. Nu lär det öka igen. Obs detta gäller bara oss i styrelsen, frukta ej. Vi borde vöäl vara försiktigare med att skylta med vår mailadress och endast ha forumlär där man kan nå oss, om nu det kan hjälpa.
Därför är ju dessa bilder så bra:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar