Video af Victoria-cichlider
Kollaps
X
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=mlgnI...e_gdata_player
DaRe - vi du hjælpe igen, og lægge denne video i artsregisteret? I registeret står denne fisk som "Haplochromis broken bar". Men dens rigtige navn er "Enterochromis cf. paropius" Tak!Kommentar
-
http://www.youtube.com/watch?v=mlgnI...e_gdata_player
DaRe - vi du hjælpe igen, og lægge denne video i artsregisteret? I registeret står denne fisk som "Haplochromis broken bar". Men dens rigtige navn er "Enterochromis cf. paropius" Tak!
Filmen är inlagd i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Lige et par nye videoer, af fisk som allerede er i artsregisteret...
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
(Kan ikke få dem til at fungere med det youtube-link?? )
Du kan fixa dem som inbäddade om du bara använder själva koden till filmerna, dvs:
wL2OQPgexvY
&
gLCIavHKm3M
&
TYq8yKoCHgs
OCh markerar dem och sedan klickar på youtube ikonen. Eller som skriver du
[YOUTUBE*]koden[/YOUTUBE*]
utan "*"
.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej DaRe! - kan du lægge denne i artsarkivet også? Tak
Albin - denne han kommer fra Nols. Er det dig som har odlat den, og hvad er historien omkring de redfin du har?... Jeg fik 1.4 fra Nols. Og har efterfølgende fået 0.8 fra Marco Welss.Senast redigerad av Bobtail; 09 October 2012, 15:53.Kommentar
-
De kommer från mig och jag har fått tag i dem från en import av Laif Demaison. Alla "piebald redfin" i Tyskland är jag rätt säker på att de också kommer från mig.Kommentar
-
Tak for svaret! - jeg mailer dig lige en liste, med hvilke Victoria-arter mig og mine venner har i Danmark just nu...
Besøgte Axel sidste weekend, hvor Marco Welss også var på besøg. Marco havde P.nyererei Makobe F1 med til Axel fra Ole Seehausen. Hoppas det kan give os lidt nyt blod. Jeg er stadig interesseret i dine nyererei fra Hull...
Jacob fik Chilotes ruti fra Marco - meget flot fisk!Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar