Ser asgrymt ut, klárt bättre med svarta bakgrunden.
Nytt 540!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Håller med övriga - det blir riktigt bra det här! Och det var helt rätt att köra med svart i stället gör slim line.
//KajKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ser mäktigt ut. Skall bli spännade att se allt när det klarnat upp lite. Oavsett vilka fiskar man väljer, gillar jag att följa skapandet,,,,kul att du visar oss dina tankar.
Mvh
LarsKommentar
-
Inte för kraftig, men jag föredrar att köra med värmare där det inte finns risk att koka fiskenKommentar
-
Kul att läsa Lars (fin hemsida!)
Får väl ha lite koll på värmaren, ska se vad tempen ligger på utan å så.Kommentar
-
En bild på hur det ser ut. Fortfarande rätt grumligt å lite bubblor kvar såklart. 5 av 7 grenar flöt upp... Tycker det ser okej ut ändå faktiskt. De sjunker väl så småningom, hoppas jag. Ska ta prover imorgon tänkte jag å släppa i nån testpilot om proverna är okej.
Så det ska väl inte dröja så länge tills firrarna får flytta in. Lite kul tycker jag, hur det kan ändras under tidens gång. Inredningen är inte alls som jag tänkte mig från början, fiskvalet har ändrats. Mycket tack vare detta forum, fått mycket inspiration, tips å svar på frågor. Det tackar jag er alla för
Blir ju en lite annan inriktning på den här tråden nu, akvariet står färdigt å väntar på invånare så nästa steg blir att köpa småjaggor å få dem att växa upp å trivas. Kommer fortsätta uppdatera så klart, antingen här eller i jaguartråden (för den som är intresserad )Kommentar
Kommentar