Akvarieaffärer i Köpenhamn

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • irwin_fletch
    Användare
    • April 2010
    • 306

Akvarieaffärer i Köpenhamn

Precis som rubriker säger så undrar jag om det finns några akvarieaffärer i Köpenhamn som är värda ett besök.

Vet man någon får man gärna förklara vart den ligger också. Sitter på tåget nu och tänkte kolla lite i morgon om tid finns.
  • Cichlid-Power
    Användare
    • November 2006
    • 253

Hallo Irvin, jo det er jo mange forretninger i København, den jeg besøker hver gang er Neonfisken den kan du søke på nettet og se hva de har. Ellers besøker en foretning ned på Ørebrogaten, nede på Triangelen. Den har ikke så mye cichlider men mye annet.

Cichlid-Power

Kommentar

• cichlids4fun
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 3111

Ursprungligen postat av irwin_fletch
      Precis som rubriker säger så undrar jag om det finns några akvarieaffärer i Köpenhamn som är värda ett besök.

Vet man någon får man gärna förklara vart den ligger också. Sitter på tåget nu och tänkte kolla lite i morgon om tid finns.
      jag har inte en aning men det finns en tråd här som beskriver en runda kolla den
      I lördags åkte Malmö Akvarieförening på en tur över bron till Köpenhamns bästa akvarieaffärer. Vi brukar göra dessa Köpenhamnsturer tre-fyra gånger per år. I Köpenhamn finns det en hel del bra akvarieaffärer med spännande utbud. MAF sponsrar resorna så att deltagarna bara behöver betala 100 kr inklusive broavgift och bensin.

och eftersom jag vet att du har SA fiskar så kan jag nog hålla med om neonfisken, om du ska ha discus kanske cichlidecentret är nåt för dig http://www.cichlidecentret.biz/group.asp?group=2561
      Mvh
      Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• irwin_fletch
        Användare
        • April 2010
        • 306

Tack Peter! Mycket matnyttigt

Kommentar

• Kajjjan
          NCS Medlem
          • June 2008
          • 1882

Beroende på vad man är ute efter men Neonfisken är alltid intressant och om man är inne på Malawispåret så är Malawi-Amager också intressant.
          Utöver dessa känner jag bara till Planteimporten också, men kan väl inte säga att den butiken direkt höjt pulsen på mig i alla fall...

//Kaj

Kommentar

Arbetssätt...