var där själv 2011...verkligen trevligt!!
Sommarträffen i Oklungen, läs mer på event Facebook
Kollaps
X
-
Sommarträffen i Oklungen, läs mer på event Facebook
var där själv 2011...verkligen trevligt!!FelipeTaggar: Ingen -
Funkade inte alls att titta på den länken så du får nog hitta något bättre sätt att förmedla det du tänkt visa.Mvh
//Alf -
Kommentar
-
[QUOTE=Kjell Fohrman;872994]För mig funkade länken i alla fall.
Det är bara för att du är en Gudjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Försökte med telepati men det gick inte det heller....da har jag ingen bättre lösning än att du kollar pa det som Kjell skrev; Sommarträffen i Oklungen (pa Facebook)FelipeKommentar
-
Du har ju lagt länken i rubriken. Där en rubrik ska ligga och antagligen är länkar spärrade där och därför blir det bara text. Kopierar du istället länken till inlägget så kommer folk kunna se det samtidigt som ett rubrikbyte vore på sin plats.Kommentar
-
FelipeKommentar
-
jag har för mig att det var precis sa jag gjorde...kopierade länken i inlägget....men jag är inte alls bra pa det här.FelipeKommentar
-
Jeg kan jo også prøve med en link, det er verdt turen, prating ,grilling og øldrikking, og så håer vi selvsagt fint vær. Men ta med jakke,det kan bli kjkølig på kvelden (lørdag) når Hans Georg Evers skal holde foredrag. http://www.facebook.com/photo.php?fb...7679065&type=1 ellers kan dere søke på Sommertreff i Oklungen.
Hilsen Cichlid-Power
AlfKommentar
-
Kommentar