Guianacara geayi
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tack! Köpte de på akvarielagret. De har lagt rom två gånger redan, de övar. Har inte lyckats att se vilken som var hane och vilken hona. Men det ser ut som om den största är hona för att den jagade bort hane efter lek (som i din artikel DaRe - som jag verkligen uppskattar och tackar för). De andra tre tror jag är alla hanar. Hon lekte med två och det börjar bli något med den tredje. Jag tror de måste växa till lite mer för kunna vara säker på det.
Eller så är jag fel, vad tycker ni att det ser ut som från filmen?Hälsningar
PiotrKommentar
-
Filma och föra mer så kan jag/vi försöka gissa mer på kön...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Affealien borde nog ta den bruttan så han har 6Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar