Jo nyfiken är jag men det kommer att bli långt fram i tiden är jag rädd.
Fotokväll (fulsnygg channa mm)
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Mja okej, men nyfikenhet är gott nog, en del är totalt ointresserade av allt som inte är ciklider. Själv är jag snarare för spretig då det gäller akvarieintresset nu för tiden, tidigare snöade jag in på jaggor och fengäddor och såg knappt något annat men nu är det svårt att ha plats med kar till alla fiskar man vill ha. Du skulle se hur mitt största kar ser ut nu, tur att fiskarna är skeptiska till blixten hehe Det är seriöst en värre soppa än den jag hade förra året, skillnaden är att nu har jag flera ex av varje art. Det är fisk överallt! SA- och CA-ciklider, Malawi style!Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Lika bra jag fortsätter spamma här istället för att skapa nya trådar. Även akvarier blir fina om de fotas med blixt, har ni inte testat fota med blixt så se till att göra det, jag har bara en billig blixt och det känns ändå nästan som att man fuskar!Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
-
Riktigt lyckade foton kul att se!!
Oroa dig inte för många trådar, det lider vi inte avKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar