Vi köpte en hona som tuggade, hur länge hon hade gått vet vi ej. När vi kom hem så började honan leka med en av våra gubbar i akvariet, jag tänkte inte så mycket mer på det förrens jag nu har lagt märke till att 2 av dom sex yglerna hon spottat är ganska mycket mindre än dom andra :? kan det vara så att hon har haft obefruktade ägg tillsammans med befruktade i munnen när hon kom till oss som sedan blev befruktade när hon busade runt i vårt akvarium??
Olika storlekar på yngel!?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vi köpte en hona som tuggade, hur länge hon hade gått vet vi ej. När vi kom hem så började honan leka med en av våra gubbar i akvariet, jag tänkte inte så mycket mer på det förrens jag nu har lagt märke till att 2 av dom sex yglerna hon spottat är ganska mycket mindre än dom andra :? kan det vara så att hon har haft obefruktade ägg tillsammans med befruktade i munnen när hon kom till oss som sedan blev befruktade när hon busade runt i vårt akvarium?? -
SÅ har det nog gått till, hon delade påse hem från affären med en annan tuggande hona som vi trodde svalt allt när vi kom hem.Kommentar
-
Kommentar