Tjoho!
Ciklidbladet 2012 numero dos närmar sig
Kollaps
X
-
-
Nu är allt lastat och klart, hämting är beställd så det bör gå enligt plan!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Om 15 timmar är CB2 i min postlåda!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Äntligen ! Ska bli kul att smita från jobbet i morrn.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Min kom idagKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag fick min idag!Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
-
-
Min med, men jag hade redan tjuvläst liiite. Det är ju rätt mycket trevligare med en riktig tidning än att scrolla sig fram. De två Tanganyikaartiklarna ar bara dom värda årsavgiften. Det bästa bladet på länge tycker jag, men det är väl för att jag brinner för tanganyikacikliderna just nu.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
-
Hojta till till mig om den inte nått fram till slutet av nästa vecka.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar