840+900 liter SA med Pterophyllum Altum och Diskus
Kollaps
X
-
Tackar!
Ja, det här karet har väl nu kommit till den punkten att nu ska inget mer göras med det på några år. Det finns det ju inga garantier för att jag inte kommer att göra naturligtvis, men det funkar bra och ser så bra ut som det kan göra med mina mått mätt.
//KajLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
God Jul själv!
//KajLämna en kommentar:
-
Riktigt vackert kar! Då jag själv skall dra igång ett 540L SA såsmåningom så kan man säga att jag fått inspiration av den här tråden. Det blir dock inga diskus för mig, har aldrig varit förtjust i den fiskarten, utan planen är Scalare+jordätare om det nu går.. Ser framemot fler helkarsbilder
Där jag verkligen omvärderat diskusen är det där med att jag tyckte de verkade tråkiga. En diskus som mår bra är en riktigt trevlig och kul filur. De håller ständigt på att jag mat, hålla koll på varandra eller bara glida omkring och se snygga ut.
Skalarer är en gamma favorit och jag tycker att ju fler man har desto häftigare blir det. De utmanar varandra, spänner upp sig osv.
SA har ju så mycket att erbjuda och så många olika trevliga kombinationer av invånare.
Ska bli kul att följa ditt kommande SA-projekt som jag utgår ifrån att du kommer att lägga upp här.
//KajLämna en kommentar:
-
Måste ge kred till dig för bilderna. Helt underbara. Man blir lagom sugen på att testa SA. ...Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: