För oss som inte har plats för en egen flodhäst.... Färgar mörkare rött i verkligheten framförallt med lite Astaxanthin i räkmixen.
Ptyochromis sp. "hippo point salmon"
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Härlig flodhäst, särskilt närbilden gillar jag!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Den biotopriktiga inredningen skulle innehålla en flodhästfot men där sätter mina personliga strikta etiska riktlinjer stopp,både ifallet uppstoppad och plastkopia.
Det som skulle kännas rätt skulle väll vara en egentillverkad avgjutning utifrån levande model...men det vågar jag mig inte på.-------------------
MatsKommentar
-
hehehe!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Den biotopriktiga inredningen skulle innehålla en flodhästfot men där sätter mina personliga strikta etiska riktlinjer stopp,både ifallet uppstoppad och plastkopia.
Det som skulle kännas rätt skulle väll vara en egentillverkad avgjutning utifrån levande model...men det vågar jag mig inte på.Kommentar
-
Ambitionsnivån i denna riktning får nog anses tillräckligt vågad i form av ett avtryck i sanden..kanske..slut med boarderline OT, film istället.
Går tillsammans med Haplochromis thereuterion och några Synodontis Polli-------------------
MatsKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar