Jag har ju under senaste halvåret eller så frågat mängder av människor runt världen om vi kan använda deras bilder i artregistret, jagh har nu i veckorna gått tillbaka till dem och frågat om vi dessutom kan använda dessa foton i Ciklidbladet till bilder på medlemskort och En banner som pekar till www.ciklid.org.
Det är då man blir så himla glad över responsen, alla och jag menar alla säger saker som:
Och så vidare och detta kommer från en hel del prominenta personer i hobbyn som annars ger ut böcker med sina bilder.
Detta är en attityd jag uppskattar enormt, vi stöttar varandra över hela världen för att gynna hobbyn på bästa möjliga sätt! Riktig energikick.
Det är då man blir så himla glad över responsen, alla och jag menar alla säger saker som:
Yes, it;s ok and it's a honour for me!
No problem Sir. Regards
Of course you have my permission! How do I go about becoming a member? I would like to join.
Hi David,
Yes no problem at all.
You can use any pictures i send you for whatever reason you wish.
Best wishes,
Yes no problem at all.
You can use any pictures i send you for whatever reason you wish.
Best wishes,
Sure, and I send you one size larger photo ... There is no watermark, maybe they hold as a poster for example
Morning David, I have no problem with you using any of my images in relation to the activities you detail below.
Hi David,
Sure whatever photo of mine you can find on the web you can use for the NCS website.
Thanks for asking.
Best regards
Sure whatever photo of mine you can find on the web you can use for the NCS website.
Thanks for asking.
Best regards
Detta är en attityd jag uppskattar enormt, vi stöttar varandra över hela världen för att gynna hobbyn på bästa möjliga sätt! Riktig energikick.
Kommentar