Kul med all respons! Här kommer en liten nattlig uppdatering. Tillväxten i baljan är mycket god. När det gäller bruna nystartsalger alltså… Men det är helt ok för mig, jag tycker de tillför lite natur till en annars ganska steril "nykänsla". Och tydligen helt ok för troffeynglingarna också eftersom algerna verkar vara aptitliga. Det sistnämnda kan iofs bero på den snåla NLS-tilldelningen jag ger dem av rädsla för nitritchock.
Häftigt också att en liten rackare redan tycks göra anspråk på titeln som ”topdog” i akvariet. Han ställer t o m upp sig för fotografering någon tiondels sekund då och då!
Slänger upp några bilder. Som uppenbart framgår av bilderna bör de betraktas som illustrationer snarare än konstverk!
Häftigt också att en liten rackare redan tycks göra anspråk på titeln som ”topdog” i akvariet. Han ställer t o m upp sig för fotografering någon tiondels sekund då och då!
Slänger upp några bilder. Som uppenbart framgår av bilderna bör de betraktas som illustrationer snarare än konstverk!
Kommentar