If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Slänger in en bild på mina röd zebra yngel, vilket jag tycker ser lite märkligt ut med tanke på teckningen på dom 6 st blå jag fick Skrämmande lik min ensamma Blue electric cichlid, dock har ju ynglet vertikala ränder och inte horisontella Bruka dom se ut såhär?
Har lite problem jag med yngel i akvariet! Vad är det för yngel? Jag trodde ju först att de va från mina blå ciklider som lägger ägg typ hela tiden, bara att jag missat att några klarat sig men dom här är ju gula typ? Har sett 5 st på olika ställen i karet och förstår inte från vilken dom kommer? Tycker att jag tittar lite nu och då in i karet för att se hur de står till me alla men måste ha missat totalt? Dom misstänkta föräldrarna som jag kan komma på har jag skickat med bild på. En rostciklid, en typ golden-hybrid och en annan som jag inte kan namnet på. För de är ju inte röd zebra för sånna yngel har jag i ett annat kar så dom känn ja igen
Kommentar