Håller med föregående, grymt fina L200!
385 liter SA kub.
Kollaps
X
-
-
Tog lite kort ikväll, men fick inte alls till kameran lika bra, får nog köpa en extern blixt så jag kan få till lite ljus i karet när jag tar kort.
Men här kommer iaf en helkarsbild och malarna har börjat äta squash. Så nu ska de iaf inte svälta. Men då detta är ett ciklidforum så har jag försökt få tag i Orangeheadsen, men bättre kort än så här blev det inte. De är fasen så aktiva när de är små, värre än troffar tycker jagKommentar
-
Kommentar
-
Härligt, karet är lika fint nu som när det var tanganyika i det. skulle vara kul med bilder på nykomlingarna. ;DKommentar
-
-
Inte att leka med!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu är fiskbesättningen klar. Typ
Det har landat på:
5 * Geophagus sp. "orange head tapajós"
5 * Symphysodon discus "lite olika varianter"
5 * Mikrogeophagus ramirezi
23 * Hyphessobrycon pulchripinnis "Citrontetra"
8 * Corydoras "Venezuela Black"
8 * Corydoras Panda
4 * L200 "High Fin"
1 * L142 "Snowball Pleco" (2 har dött för mig i nån svampsjukdom)Kommentar
-
Härlig mixKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Efter att ha haft lite problem med nån svampsjukdom på 2 av L-malarna som tyvärr fick sätta livet, samt lite revirstrider som resulterat i 2 färre L200 så har karet nu stabilicerat sig. Alla fiskarna är konstant hungriga och de har börjat växa på bra.
Kul när man det bara flyter på så.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hej
Riktigt snyggt... När man ser kar som detta blir jag sugen på att köra Sa igen..
Nu är det mest kalksten och troffar.
Diskus ihop med geophagus är en häftig kombo.
Jag har testat med marlboro red och altifrons i ett 720.
Det gick kanon...
Mvh MickeKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar