385 liter SA kub.
Kollaps
X
-
-
Har du cirkpumpar i moderna kan de kanske knölat sig in där. Jag blev av med två stora aequidens sp. "janero herrera" på det sättet.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det har jag, men rasterna sitter på plats på båda insugen och iutblåset kommer de icke in. Men ska byta vatten på fredag, så ska kolla bakom modulerna och se om de finns där, är lite tråkigt att tömma alla biobollar och filtermatrial bara.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
-
Hur stora är de? Otroligt var fiskar kan ta sig om viljan finnsKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
De är 7-8 cm ungfär. Ja de är duktiga på att hitta sig in.
Jag torrlade akvariet för nån månad sedan och tätade de hål som fanns trodde jag. Men måste finnas ett längst in i hörnet fortfarande. Ska se vid nästa vattenbyte om jag kan trycka in filtermatta där.Kommentar
-
Rengjorde bakom modulerna nu och hittade minsann ett hål och 2 döda tapajos, en saknas ännu, men den lär ju vara där bak någonstans död. Nu har jag iaf täppt igen hålet med filtermatta, så hoppas inte det kommer försvinna mer fiskar nu.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Härliga bilder!!
Vore kul med bilder på Geosarna, saknar mina en del :'(Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
De står ju aldrig still Dare! De blir kanske lugnade när de blir större, men nu är de fan överallt!Kommentar
Kommentar