Ivanacara adoketa
Kollaps
X
-
-
-
Jag såg att dom fanns på Glaserlistan jag har oxå varit sugen på dom. Dom ska vara otroligt aggresiva för en liten fisk men ack så vacker.sigpicKommentar
-
-
-
En av de snällaste ciklider jag haft i min ägo, faktiskt. Men det kanske är individuellt. Dock har jag aldrig direkt läst om någon som har upplevt dem som aggressiva.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu är det ju fel tråd för detta här egentligen, men DaRe vill se lite fler bilder på N. anomala - det blir en liten filmsnutt också!
Kommentar
-
-
Jag blir riktigt riktigt sugen!! Kan man ha ett par nannacara med några apistogrammas i ett 112 liters?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej! Tänkte att jag skulle bidra med några bilder på min adoketor. Hade 2 st till men de dog tyvärr helt plötsligt inom några veckors mellanrum utan tecken på någon sjukdom.Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ojoj oj, snygga bilder och fiskar på alla ledder!! Det blev ju inte lättare för det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Adoketorna är verkligen supersnygga. Hmm, har möjlighet att köpa en grupp för bra prislapp. Dessa bilder gör mig inte mindre sugen!Kommentar
Kommentar