Bild till artregistret, N.venustus

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jonas E
    Användare
    • February 2003
    • 2533

Bild till artregistret, N.venustus

Tjo
    Det är ett tag sedan jag var här inne på ciklid.se. Men jag fick ett mindre återfall och började skumma igenom artregistret. Särskilt bilden på en ganska stor o fet och ofärgande venustus-hane fick min uppmärksamhet. Bra bild, representativ för hur venustusar ser ut när de inte är i full gång med parning eller har slagit ihjäl sina rivaler.

Då kom jag på att jag ju sitter på en bild på en fullt färgande venustushane. Problem! Jag hittar den inte på hårddisken (den finns "nånstans"). Men problem finns ju till för att lösas. Helt enkelt, jag letade upp bilden som jag deltagit med i fototävlingen här på ciklid.se! Dock kunde jag ju inte spara ner den för att ladda upp den igen (gott att ens bilder inte e helt försvarslösa). Är det någon vänlig själ i "admin-kollektivet" som vill ladda upp denna till N.venustus artbeskrivning under fliken "hane"?

Mvh Jonas som kanske kör en "come-back" tour med ciklider inom en relativt snar framtid!
    /Jonas
    540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Låter toppen det jag kan rå en titt under helgen
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

Ursprungligen postat av Jonas E
      Mvh Jonas som kanske kör en "come-back" tour med ciklider inom en relativt snar framtid!
      Kul att se dig igen Jonas.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Nu är den inlagd, stämmer bildtexten?:
        Nimbochromis venustus
        Senast redigerad av DaRe; 24 March 2012, 08:52.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• deelay
          Användare
          • September 2002
          • 5394

Nämen, det va inte igår man såg dig. Välkommen tillbaka.
          http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• DaRe
            NCS Medlem
            • September 2009
            • 22830

Har du fler bilder på denne firre och andra så är det väldigt intressant

///David

Kommentar

Arbetssätt...