Schyssta kartor
Kollaps
X
-
Schyssta kartor
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Vet inte hur många kartor och olika hemsidor som jag letat igenom så det var gött att få prata med Ad idag.
Kartan över Tanganyika sjön är kanon troligen den mest kompletta som jag känner till.
Tack för en trevlig helg.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus. -
Hur kommer det sig att svaret kommer upp i denna tråd när jag svarade i "Var ligger Kasai?" KnepigtMvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Hmm, de var skumt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Gillar enkelheten i dessa kartor.
Nu letar jag Kibishi... Jag tror det är Kibige som blivit flestavat baserat på hur det låter?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar