Fotat med en Pentax K20d samt ett 50mm Chinon F1.8
cichlor, skivtetror, rocka..
Kollaps
X
-
cichlor, skivtetror, rocka..
Fotat med en Pentax K20d samt ett 50mm Chinon F1.8Festina lente!
Våran lokalTaggar: Ingen -
Snygga firrar och foton. Chiclorna ser så oproportionerliga ut när de är ungfiskar tunna som fan runt stjärtfenan.sigpic -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Senast redigerad av joelit; 12 March 2012, 14:46.Festina lente!
Våran lokalKommentar
-
Tack! Matade dem med pellets först, sen åt dem upp rockans mat också.. så dem hade ätit en del på bilden.
Tack! Tror det är vanlig Cichla monoculus , men man vet ju aldrig vad det är man får
Bra foder för för hungriga köttätare.Senast redigerad av Ciklid_Martin; 13 March 2012, 07:57.sigpicKommentar
-
-
Hur stor är burken och vad har du för utrustning? Jag är nyfiken i en strut
Bra foder för för hungriga köttätare.
Just nu går dem i ett 528L (160x55x60) så att jag får upp dem i lite storlek. Rockan går i samma kar, kör på Fluval 404 med Eheims Biomech, Fluval 405 med blå filtermattskuber samt en Koralia 4000l/hFestina lente!
Våran lokalKommentar
-
-
Använder Carnisticks som basfoder för cichlorna, varier då och då med räkor och strömming samt Cichlid Gold flytande
Just nu går dem i ett 528L (160x55x60) så att jag får upp dem i lite storlek. Rockan går i samma kar, kör på Fluval 404 med Eheims Biomech, Fluval 405 med blå filtermattskuber samt en Koralia 4000l/hsigpicKommentar
-
Kommentar