jaggor
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Har den här tråden under bevakning i väntan på bilder på hela karet och igen superläckra exemplar du har MickeKommentar
-
-
Kommentar
-
TRevliga kommentarer,,,,,blir inga bilder i helgen
Ingen kamera tillgänglig mer än med mobilen blir inget bra
En annan lustig detalj med detta Jaguar par det är hur snälla lugna dom
är fast de har larver mina par jag har haft var riktigt vassa mot allt alla
vid yngel vård. Dessa bara markerar och på sin höjd föser
bort de som kommer för nära blir inga märken eller små skador på någon.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
I stort sett bara malawi eller tanganyika. Har bara två kar med CA som kommer att minskas till ett kar så fort jag hittar en lämplig ägare till mina Citrinellum. Men med så fina djur som du vissar upp så vet man aldrig vad som händerKommentar
-
-
Det här förtjänar att bumpas! Vill gärna veta mer om det här karet, så sjukt snyggt! Finns det nån projekttråd om det nånstans? Hur har du fått till stubben? Hur stort? Vad har du utöver jaggorna i karet?Kommentar
-
Köpte av en privat person . Sålde mina fiskar inför sommaren var
Bortrest 3v ,,har idag 1par C.Umbrifera på tillväxt ska bli fler ciklider framöver
Iaf 1par P.loisellie . Finns fler bilder på Umbrifera tråden och CA bild tråden..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Varför har jag missat den här tråden för Vilket otroligt snyggt kar och praktexemplar på jaggor
Har inriktning CA-/SA och har ett vuxet lekpar med Jaggor, fast de går själva just nu med en herrans massa yngel Kände igen din kommentar där om att de inte är speciellt aggressiva, det är inte mina heller ...Ena oscarn försökte bita huvudet av hanen och då passade channan på att försöka bita av honan på mitten, därför blev de flyttade.Kommentar
-
Vilka mått var det på det akvariet? Det ser djupt ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
En sjö, med andra ord beskrivetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar