Möte med gcg tisdagen den 13:e mars kl. 19 i studiefrämjanets lokaler

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    NCS Medlem
    • November 2009
    • 473

Möte med gcg tisdagen den 13:e mars kl. 19 i studiefrämjanets lokaler

Hej!

Det börjar dra ihop sig till Akvariehelg med Ciklidstämma och arbetet med detta är i full gång. Men innan dess blir det möte i gcg. Tisdagen den 13:e mars kl. 19 i studiefrämjandets lokaler (falkgatan 7 Göteborg), kommer Evert Karlsson hålla en medlemspresentation.

Evert har odlat mycket fisk både levandefödare och romspridare såsom div. danios och tetror. Och hans akvarier är prydda med många fina växter. Det kommer inte bara bli bilder på fiskar och akvarium utan även en hel del naturbilder.
    Som vanligt finns det även kaffe och kakor för den som är intresserad.

Varmt välkomna!

MVH Peter Samsson
  • Rooster
    NCS Medlem
    • November 2009
    • 473

nån här som planerar dyka upp?

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Jag skulle kunna ha en Föreningsnytt som rubrik i månadsmailet om ni har en text så kan jag ta med den. Jag når 4300 personer med det mailet.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Rooster
        NCS Medlem
        • November 2009
        • 473

Ursprungligen postat av DaRe
        Jag skulle kunna ha en Föreningsnytt som rubrik i månadsmailet om ni har en text så kan jag ta med den. Jag når 4300 personer med det mailet.
        Ja det är verkligen inte en dum ide! Kan kolla på det framöver. Kan ju va extra användbart om man tar in lite "större" namn och/eller långväga föredragshållare. Men såklart även auktioner, utställningar etc.

Kommentar

Arbetssätt...